Non b’at festas in Gaza

bambini-gaza

Non sunt cosas de irmenticare. Battoro pitzinnedhos martoriatos in su mentres ki jocaiant in d’un’ispiaggia ‘e Gaza, masellatos dae sas bombas maleittas, de omines maleittos. Pitzinnedhos ke a totus sos pitzinnedhos; alligros in su mare, brulleris in sa rena, a ispintas, a còrfu ‘e jocu, ma kene l’iskire, in punta ‘e mirinu. B’at colatu meses dae cussa ‚vaìna‛, ma non si potet irmenticare, non si devet irmenticare. Su munnu at ziratu cara, non keret ammentare martorias, sa zente keret festas e non keret pessare ki b’at zàssos ki connosken solu dolu, comente in Palestina. Una terra ‘e sambene e tristura, una terra irraikinata de s’esistentzia sua, ispurpata pro ingrassare sa bestia sionista; bestia mezana, ki at gruspitu a sa memoria e a s’istoria.
Ahmed, Zakaria, Mohamed e Ismail, pitzinnedhos de deke e nove annos, pitzinnedhos ke a tottus sos pitzinnedhos, alligros kene pessamentos de tristura, in s’istiu si keriant gudire de su mare, de su sole caente ke a cussas terras, ma ant bistu su martiriu in sa pedhe issoro. Comente potet esser omine unu ki dezidit de facher inimicu battor criaturas gai, comente potetet essere omine o istatu de remèju, unu ki daet ordine de cussa manera. Sunt solu sa irgonza ‘e s’esistentzia umana, ki juken su munnu a tùrva, jocannesi sa carta ‘e s’isperdissu nazista, canno ki oje sunt issos sos fizos de cussa tristura, de cussa pelèa, e ne sunt superiores in maestrìa criminale; mantenenne unu populu intreu suta duminiu, e applauditos puru, dae sa sotzietate mundiale theraca de sa tirannia sionista e imperialista.
Pro cussos battoro pitzinnedos non b’at prus festas o lukedhas coloratas, e non b’at prus festas pro sos àteros kimbikentos, mortos in s’urtima gherra supra ‘e Gaza, e non b’at prus festa pro mamas siccas dae su dolore. Est ora ki custos criminales l’acan finita. Est ora ki su munnu seket custa therakia. Est ora ki custos miserabiles assaporen su fruttu de su c’ant semenatu in Palestina! E tanno, abèru, vinas in Gaza, si potet faker festa…
Non c’è festa per i bambini a Gaza
Non si può dimenticare. Quattro bambini trucidati mentre giocavano in una spiaggia a Gaza, trucidati dalle bombe maledette, di uomini maledetti. Bambini come tutti i bambini: allegri, gioiosi nella spiaggia e nel mare; senza pensare di essere sotto mirino. Son passati mesi da quella barbarie, ma non si può dimenticare, non si deve dimenticare. Il mondo ha girato lo sguardo altrove, non vuol ricordare queste assurdità, vuol solo fare festa e non vuol pensare che esistono posti che conoscono solo il dolore, come in Palestina. Una terra di sangue e tristezza, una terra sradicata della sua esistenza per saziare la bestia sionista. Bestia di una malvagità disumana, che ha sputato sulla storia e sulla memoria.
Ahmed, Zakaria, Mohamed e Ismail, bambini di nove e dieci anni, allegri come tutti i bambini, senza pensieri tristi, in estate volevano godersi il mare, il sole caldo come la loro terra, ma si son trovati addosso nella loro pelle, il martirio. Come può un uomo o uno Stato considerare quattro bambini dei loro nemici, come si può dare un ordine così crudele e assurdo. Sono la vergogna dell’esistenza umana, trattando il mondo con giogo da schiavi, giocandosi come un assurdo, la carta del genocidio nazista, quando oggi, sono proprio loro i figli di quella tristezza, di quella barbarie, superandole in malvagità criminale; tenendo un popolo sotto il loro dominio, e il mondo intero sotto l’egemonia sionista e imperialista.
Per questi quattro bambini, non ci son più feste o lucine colorate, e non ci son più feste neanche per gli altri cinquecento bambini massacrati nell’ultima guerra a Gaza, e non ci son più feste per madri, ormai, spente dal dolore. E’ ora che questi criminali la facciano finita. E’ ora che il mondo spezzi il servilismo nei loro confronti. E’ ora che questi miserabili assaporino per bene i frutti di ciò che han seminato in Palestina. Beh, allora, veramente, anche a Gaza si potrà fare festa …
Nikola